zondag 6 december 2015

[closed] Secret Santa Giveaway | Win awesome stuff worth about €100


After months of planning, stressing and the greatest packages arriving at my home, I can now finally announce that the Secret Santa Giveaway is alive and kicking!!! Secret what?! Well, I've teamed up with two other bloggers to present you a surprisingly cool giveaway, where you can enter to have a chance on one of three cool packages filled with stuff, all worth about € 100!! How it works, you ask? And what's in that package of yours, then, you ask? Well, read along and get yourself mixed in the Secret Santa Magic!


HOW DOES IT WORK?
Secret Santa means not knowing who will give you a gift. And that's what's gonna happen here. We, Mira, Anna and I, all created some jolly good packages. When you enter the giveaway on my blog, that doesn't necessarily mean that you'll end up with my package. No, you can either end up with my, Mira's or Anna's package!! Surprise surprise: you´ll only know which package you'll get when you win and it appears on your door mat. Exciting, huh?!

What's in my package?
I've created this package with the help of some amazing brands and PR agencies. Without them, this package would never be as cool as it is right now. So first: many many thanks to all of you!




1. ISH Jewels necklace
ISH Jewels sells gorgeous jewellery with gem stones found all around the world. The jewels are made in the Netherlands, but they're even sold in Spain! I used to collect gemstones and such, so I love these necklaces. Isn't the color gorgeous?!

2. Studio Gwen marble tray
Who doesn't love marble? If you're a blogger and you're entering, I bet this Studio Gwen tray is perfect for your coming product pictures ;) If you're not a blogger, this gorgeous marble item will just be the perfect addition to your interior. Gwen also added a marble greeting card with wooden holder. I already know multiple spots where this would be perfect in my interior. Where will it end up in yours?!

3. Gekkiggeit cutting board
I've introduced you to Gekkiggeit.nl before and for this giveaway, they added a cutting board with amazing quote. "It takes my bread away". Wouldn't you just love to make your sandwiches on this one? ;)




4. Are You Swedish? tote bag
Are You Swedish? is not just a PR agency for the best Scandinavic brands, they also sell their own collections, like the Cool Crib Collection. I told you about this collection before and they also added their Cool Crib Collection tote bag to the Secret Santa Giveaway! I carry mine all the time. Let's be bag twins!!

5. d.brand beanie
Still need a beanie for this winter? This d.brand one will keep you warm! It's simple, black, and the perfect Scandinavian style beanie to get you through the cold cold days!

6. Dee's Things watch
THIS WATCH!!! It's so cool. It's a watch with a bicycle on the clockface. I never expected to be giving a watch away, but Dee's things has made it possible! They also sell the cutest handmade earrings, other jewellery and vintage clothing. You can find them on Facebook, but also in Gekaapt, at the Magna Plaza in Amsterdam (where you can also find Are You Swedish, by the way!).

7. Streetique sweater
Streetique sells jerseys, tees and sweaters with sayings like "coco made me do it" or "i woke up like this". Streetique gave me a sweater to give away, so you can get comfy yet stylish through those cold winter days! Don't you just love that quote?

8. De Verbaasde Ree prints
De Verbaasde Ree is a company of Annefleur Verbaas and Amara van der Ree. They search for the best vintage furniture and interior accessories. I fell in love with their furniture and prints and they've been so kind do send me two prints to give away. It's still a surprise which prints I'll be giving away, but here's a small preview of the prints De Verbaasde Ree sold at the Swan Market recently. Ohhhhh if only I could keep everything in this giveaway myself, haha!




9. Bag to the Future wallet
Bag to the Future (don't you just love that name?) sells unique vintage bags. It all started as hobby - searching all kinds of vintage markets in France for the best bags, but now Annemei has made Bag to the Future her job. Recently she even started making their own bags from old leather couches. The wallet I'm giving away is made from such a couch. It's a wallet with a story! :)

10. Dille & Kamille tea package and random Collectiv. goodies
OK, so I bought something myself as well. When I saw this Christmas tea package, I just couldn't resist. You'll get some tea, a tea ball shaped like a house and a tiny star shaped dish. I also walked by my new favorite store (Collectiv. in the Hague) and bought a French greeting card by Cotton Candies, a House Doctor pencil case and a tiny baby cactus from BAM (Beton And More).

WHAT DO YOU HAVE TO DO TO ENTER?
Woosh, so now that you've seen the pictures and read about the brands, I bet you'll want to enter. What do you have to do? Well, it's simple: leave a comment with your e-mail address in the designated field and you're IN!

Want some extra chances? Here's what you can do (each action = one extra chance, please let me know what you did so I can make sure you'll get those extra chances):
- Follow SASHIONBLOG on bloglovin here
- Follow SASHIONBLOG on Facebook here
- Follow SASHIONBLOG on Instagram here

Other requirements:
- You can enter on all three blogs to get more chances! But still: when you enter the giveaway on my blog, you'll also have a chance on winning either Mira's or Anna's package. You won't know with which package you'll end up if you win! :D
- Giveaway is open until the 31st of December, 12.00 in the afternoon
- The giveaway is open for The Netherlands only
- No correspondence will be entered into on the results

Mira's package is already online, find it here. You can win for example some waxmelts, scented cancles, Artdeco cosmetics, cereal and much more!

Anna's giveaway will be online this Wednesday. Be sure to follow her blog to get your eyes on her package as soon as it's online!

70 opmerkingen:

  1. Yayyy, zo'n mooi pakket <3. Heel erg leuk! Ik doe natuurlijk niet mee, maar ben heel benieuwd naar alle reacties. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh ik doe heel graag mee!! Wat een geweldig pakket! Ik volg je al op bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat onwijs leuk! ook echt super grappig dat er nog een extra verassing in zit. Ik doe mee! mijn email is; fashiontasticworld@hotmail.nl
    Ik volg je nu op bloglovin en facebook, op instagram volgde ik je al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh leuk, ik doe mee :D Ik ben je gaan volgen op bloglovin (en ik volg je natuurlijk al op Facebook en instagram) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg, heel leuk pakket! Ik doe graag mee :) Ik volgde je al via BL en IG.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n mooi pakket! Ik doe heel graag mee, juist het mysterie van wat je krijgt is zo leuk! Je hebt een ontzettend mooi pakket gemaakt. Ik heb bij Mira ook al meegedaan, want dat is ook al heel mooi bij elkaar gezocht. Ik ben heel benieuwd naar het 3e pakket.
    Ik was al volger op BL en nu ook op FB (Tamara Mara Großmaul) en Instagram (paramara1982).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOOHOOO! Wat een onwijs gave giveaway, er zitten zulke mooie spulletjes tussen! Ik doe alles behalve FB, want dat heb ik niet hihi. Fingers crossed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dit is echt een mega mooi pakket. Hier wil ik graag alleen aan deel nemen. Bloglovin en Instagram gedaan, Facebook niet. Daar heb ik niets mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo'n leuk pakket!! Ik volg je nu op Bloglovin en Instagram. :D
    Lief dat je dit weggeeft. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaauw, wat een prachtig pakket!! Ik doe héél graag mee! Ik volg je nu op Bloglovin', instagram en facebook dus heb mijn kansen even vergroot:) Spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mega gave winactie hebben jullie met z'n drieën bedacht!! :D Ben echt helemaal enthousiast haha! Dus ja, ik doe zeker mee! :)
    En ik volg je nu ook op Instagram (@lifetcblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaa wat leuk!! Ik volg je nu op instagram en Facebook!! :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, wat veel! En wat een leuke spullen allemaal! Ik doe graag mee. Ik volg je op Bloglovin' en Insta (@thingsiwanttoblogabout). Mijn e-mail is jooolet@live.nl. Nu wacht mij alleen om heel hard te gaan duimen! Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is zo'n leuke winactie. Alle drie de pakketten zijn super leuk. Ik doe mee! :)
    (en dat mini cactusje is zo schattig haha, wauw)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah totally love the package you've put together for us to win! I already entered the competition on Anna's blog, but I'll enter here once more for an extra chance! ^^ Am following you on Bloglovin' as 'The Scent of Cinnamon', and on Faceobook as 'Charelle'. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier via de blog van Anna. Coole actie, ik doe mee. Superleuk pakket heb jij ook weer. Mag ik vragen waarom je post in het Engels is terwijl je giveaway alleen open is voor mesen uit Nederland?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie deze post als laatste pas (via de blog van Anna), en dit pakket is het leukst! Ben benieuwd óf en welk cadeaupakket ik misschien wel kan winnen :) wat een leuk idee om blogpostwinacties te delen! Hierdoor wordt het spannend gehouden :p Ik ga alle blog eventjes goed bekijken, want dat is altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, dit is ook al zo'n leuk pakket! Ik heb de andere winacties ook bekeken! De horloge is echt geweldig! En de ketting is ook zo origineel! Ik doe met liefde en plezier mee! Wat zou het gaaf zijn om dit te winnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is echt een prachtig pakket zeg! Alles past zo goed bij elkaar... Ik doe heel graag mee :) #fingerscrossed

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben verliefd op alle items en doe daarom ook heeeeeeeeeel graag mee! Hoe tof zal het zijn om hiermee het nieuwe jaar in te gaan? Ik heb alle stapjes ondernomen.

    Fingers crossed!! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeehw wat ontzettend leuk, ik dacht eerst dat ik het pakket van Anna het leukst vond, maar ik vind deze ook echt heel erg leuk! Ik doe heel graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super toffe give away! Heb bij Anna ook al aangegeven dat ik graag mee doen maar wilde hier ook even een comment achter laten. De snijplank.. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahhh wauw, wat een ongelofelijk geweldig pakket heb je samengesteld. Ik vind deze secret santa actie onwijs tof :) Ik doe heel graag mee! Ik heb je via al je kanalen gevolgd. Fingers crossed XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw wat een mooi pakket! Vooral de ketting vind ik erg mooi.
    Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I. Am. In. Love! Zo mooi samengesteld! Ik zou heel graag een kerstpakket winnen, om van de spulletjes te genieten met mijn dierbaren :) delen is immers lief! Ik volg je ook op Facebook en Instagram, niet alleen vanwege deze post, maar ook omdat ik je style en posts erg leuk vind. Nou, fingers crossed :) hoping to end this year with a bang

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuk pakket ! Ik doe graag mee aan de winactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. OMG! Verliefd op die ketting....Maar echt?! Hou van dat kleurtje! Vindt het horloge met de fiets ook echt super leuk en uniek.

    Doe heel graag mee :) Volg je nu ook op bloglovin en instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Duimen, duimen, duimen! It’s go time… in for the win :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super gaaf! Ik doe super graag mee, want alles ziet er zo fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey! I've been following you for a while on Insta and now it's the first time I'm reading your blog! Kinda of like it too ;) hope you have a look at mine too!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk, ik ben net op je blog gekomen via Mira tells en je hebt er een nieuwe volger bij hoor! Ik doe natuurlijk ook heel graag mee met de winactie en heb alle stapjes gedaan :)

    x

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Natuurlijk mag dat! Normaal gesproken zijn mijn winacties open wereldwijd, maar omdat deze giveaway in samenwerking met twee Nederlandse bloggers is, hebben we ervoor gekozen om hem alleen open te zetten voor Nederland. Ik wil wel graag continuïteit in mijn artikelen, dus daarom is het alsnog in het Engels geschreven! Ik hoop dat dit het wat duidelijker maakt ;) En nu maar duimen dat je één van de pakketten wint, haha!

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Andrea van der Meer18 december 2015 om 16:06

    Hé Saskia, wat super leuk bedacht zo'n Secret Santa Giveaway! Ik ben gék op verrassingen! Leuk samengesteld ook jouw pakket. Die marble tray! Love it! Ik volg je op alle kanalen. Exiting! Let's make some Secret Santa Magic! Count me in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I love this post.Thank you!:)
    http://www.shopstylebrand.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. […] p.s., have you already entered the magnificent Secret Santa Giveaway? You can win one of the three amazing packages filled with great […]

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat gaaf! De horloge is echt zo mooi! Ik doe graag mee. Ik volg je via bloglovin en heb het artikel gesaved. Duimen maar dat ik een van deze pakketten win!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik bedoel natuurlijk: HET horloge

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuk pakket! Ik doe graag mee (:
    Ik heb alle extra kansen gedaan.
    Alvast fijne dagen!
    Liefs, Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kei leuk! I'm in! Ik volg je ook op Instagram (@blanketofsky) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. […] speaking of gifts… Have you already entered the Secret Santa Giveaway? You can win an amazing package worth about € 100, with marble goodies, delicous tea, a watch and […]

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een super leuke winactie en een super gaaf idee! Jullie hebben leuke dingetjes uitgezocht op alle 3 de blogs :) Ik ben heel benieuwd, ik doe zeker mee!

    Bloglovin: Marjolein kucmer
    Facebook: Marjolein Kucmer
    Instagram: missmkucmer

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hele leuke winactie! Vooral die cactus is zo cute! Ik volg je ook op instagram ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gaaf! leuke winactie, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. […] gegaan, zie hier. Je maakt kans op een kerstpakket t.w.v. € 100+! Feest! Samen met Mira Tells en Sashionblog is deze giveaway in werking gezet. Vandaag is het tijd om hun pakketten in het zonnetje te zetten. […]

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe ook heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow, dit is echt een super leuke actie! Wat een leuk idee om het in een Secret Santavorm te gieten. Ik doe zeker mee, want wat een geweldige pakketten zijn er te winnen zeg! Eigenlijk maakt het me niet eens uit welke.

    Ik ben je gaan volgen op Bloglovin', Facebook en Instagram. Dat deed ik nog niet, maar zag je bericht voorbij komen in een bloggers facebookgroep. Leukleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw wat een leuk pakket! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Geweldig. Aan alles voldaan en ik maak dus graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jaaaa ik doe mee en ik volg je ooooveral haha

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Count me in! Ik doe overal mee! Duhhh vet gave pakketten!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik heb je gevolgd op Bloglovin', facebook én instagram!
    Ik doe graag mee en ik hoop op jou pakket want: MARMER! :D

    Fingers crossed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Geweldige actie! Ik doe graag mee! 😄
    Ik volg je op Facebook, Bloglovin en Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Super gaaf!!! ik doe zeker weten mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe graag mee! Super leuk van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik ontdek je blog net en val meteen in een warm giveaway bad haha! Wat een superleuke pakketten allemaal, ik doe zeker mee! Heb je ook gevolgd op Bloglovin, Facebook en Instagram voor extra kans, woeeehh. Fijne jaarwisseling alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe mee (: !
    helaas heb ik geen facebook maar ik volg je wel op instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  57. […] geweldig dat er zoveel reacties binnengekomen zijn op de Secret Santa winactie. Samen met Saskia en Mira organiseerde ik deze giveaway, waarvoor we alledrie een kerstpakket t.w.v. € 100+ hebben […]

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat gaaf! Ik volg je op instagram & facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een super originele toffe give-away. Dan moet ik wel een gokje wagen, gaaf!

    Liefs, lauren (lauren@lachanna.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heel leuk, nog even op de valreep dan maar! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Heeeel gaaf!! Zou mijn oudjaarsdag super maken! Ik ga je even volgen op instagram en facebook!

    Fingers crossed 😊

    Liefs, Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wow, wat een gafe spulletjes! En je hebt een leuke blog. Op instagram ga ik je vanaf nu volgen voor toffe inspiratie 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een unieke maar leuke winactie! Ik doe graag mee!
    heb alle stappen gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_

    liefs, Zoë

    BeantwoordenVerwijderen