woensdag 28 oktober 2015

OOTD | The glitz and the glamz for everyday



Who said glitter tops could only be worn with Christmas or on New Year's Eve? I love all things sparkly, so this H&M top just had to come home with me. And instead of keeping it safe in my closet until what some might call appropriate times, I decided to wear this top during a normal weekday. 'Cause every day's a party, right?!







h&m top + pants | zara boots


I love this top. After seeing it for the first time on social media, I knew I had to buy it. And after searching about six H&M stores in Utrecht, Vlaardingen and Amsterdam, I finally found it in Rotterdam. The best city in the WORLD, hehe. I've always loved sparkly items and I definitely don't think it's only appropriate on holidays. Yes, of course, you can wear it during the holidays. In fact, I think I've already found my New Year's Eve outfit in this top. I'm probably just gonna add a pair of jeans (these Dr. Denim flares!!!) and some flat shoes and create the comfiest party outfit ever.

If you add a cute skirt or some pretty trousers to this top, you'll also have a great Christmas outfit. Some pointy (kitten) heels will complete the outfit! But in the meantime, while we wait for Santa Claus coming to town, I'm just gonna wear this top on a regular weekday. Maybe this can spice up my next monday blues! This top is probably the most versatile top ever.

Would you wear anything like this on a 'normal' day, or would you keep it for December's festivities?

22 opmerkingen:

  1. Oh die broek is prachtig zeg! Erg leuk gecombineerd!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely look! The top is awesome <3

    X Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal dit ook zo dragen! Super tof :) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie outfit!! En ja hoor, ik draag ook gewoon glitters op een normale dag :) X Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah vind je top heel gaaf! Ik wil een soortgelijke in het glittergoud. Misschien vind je mijn blog trouwens ook wel leuk. Ben benieuwd wat je vindt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty! Die kleur staat je ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love it, heerlijke combi! :) x Chantal
    www.commedescoco.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfit! En natuurlijk kan je dit al dragen, brengt je gewoon in de sfeer alvast! ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG liefde voor jouw broek! Wat is die gaaf zeg. Echt perfectie op en top. Nja, op het merk en de manier van maken na dan. Lastig die verleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks Nora! :) Ik vind 'm ook zooo tof!

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, yes! Gelukkig ben ik niet de enige :D

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel! Ja, dan ben ik denk ik het hele jaar in een hysterische kerststemming, haha! Ik hou van glitters! :D

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat is echt een super mooie outfit ! Ik hou van je broek.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Best gewaagd zo'n glittertop, maar het ziet er niet ordinair uit (wat ik altijd heb bij dat soort glitterdingen) komt ook omdat je het op zo'n classy manier hebt gecombineerd! (: I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke laarsjes!

    xx
    www.laurencemagaly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe outfit! Geeft mij meteen een kerst gevoel met al die glitters haha. De broek vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Argh je broek is zo gaaf! Vooral in combinatie met de glittertrui :-)
    x Anne

    BeantwoordenVerwijderen